Evenement detail

Bezig met het laden van Evenementen
  • Deze evenement zijn geslaagd.

Clubweekend VC Mechelen

september 23, 2022 @ 5:00 pm - september 25, 2022 @ 5:00 pm

De voorbije jaren zijn onze clubweekends steeds een enorm succes geweest. Een nieuw jaar, dus een nieuw clubweekend.

Wim Van Campenhout heeft iets uitgewerkt en nu is het aan jullie om jullie weer massaal in te schrijven.

Wanneer?

Van vrijdag 23 tot zondag 25 september 2022.

Het vertrek op vrijdag is voorzien rond 17u !!!

Waar?

Er werd gekozen voor B&B ‘s Heerenhoef in Retie. De B&B is idyllisch gelegen vlakbij de Watermolen van Retie.

De mooie oude boerderij werd omgebouwd tot een prachtig gastenverblijf. Ook de enorme tuin met oude bomen kreeg een opknapbeurt. De kamers zijn stuk voor stuk uitgerust met alle faciliteiten. Mooie zachte kleuren en stijlvolle meubelen zorgen voor een heel ontspannen gevoel. Elke kamer beschikt over een lavabo, douche en wc. ‘s Morgens wacht je een lekker ontbijt in de stijlvolle ingerichte ontbijtruimte.

De B&B beschikt over 9 kamers waarvan 4 kamers met een 2-persoonsbed, 1 kamer met 3 bedden, 1 1-persoonskamer en 3 kamers waarin 2 aparte bedden staan.

Vespa’s kunnen op een afgesloten en veilige ruimte gezet worden.

website : https://www.sheerenhoef.be

Planning?

We vertrekken vrijdag rond 17u richting de B&B. Daar aangekomen kan iedereen zijn kamer innemen en dan verwacht men ons voor een maaltijd. Nadien is het nog wat gezellig samenzitten en bijpraten.

Zaterdag beginnen we de dag met een overheerlijk ontbijtbuffetje. Nadien vertrekken we met de Vespa voor een dagje toeren langs mooie plekjes en wegen. Tussendoor voorzien we voldoende stops zodat we iets kunnen drinken en eten. ‘s Avonds zal er in de B&B een 3-gangen menu voor ons voorzien worden en nadien kunnen we nog wat napraten in de bar.

Zondag starten we uiteraard weer met het ontbijt. Na het uitchecken vertrekken we met een omweg terug richting Mechelen waar we in de late namiddag terug aan zullen komen. ‘s Middags voorzien we alvast nog iets om te eten.

Kostprijs?

De kostprijs voor het hele weekend is nog niet volledig geweten aangezien er nog enkele details moeten uitgewerkt worden zoals de plaatsen waar we ‘s middags gaan eten en eventuele bezoeken die we gaan doen. We schatten alles aan te kunnen bieden voor €190 (maximumprijs : €200/pp).

Bij inschrijving zal een voorschot van €50 gevraagd worden.

In deze prijs in inbegrepen :

• 2 overnachtingen
  • 2 x uitgebreid ontbijtbuffet
  • Vrijdagavond : simpele maar lekkere spagetti
  • Zaterdagmiddag : eten en drankje
  • Zaterdagavond : 3-gangen menu
  • Zondagmiddag : eten en drankje
  • Alle dranken (behalve in de B&B)

• Start: september 23, 2022 @ 5:00 pm
  • End: september 25, 2022 @ 5:00 pm