HEB JIJ HET VESPA-VIRUS OOK TE PAKKEN?

Heb je zelf een Vespa, Lambretta of LML en wil je graag in groep toeren…onze toffe bende ontvangt jou graag met open armen om samen te gaan rijden.

Vul gewoon onderstaande formulier in en schrijf het verschuldigde bedrag over op onze clubrekening…vanaf dat moment zal u regelmatig een mailing ontvangen ivm ritten en andere activiteiten van onze club.

Inschrijvingsformulier 2024

JaNeen

Het lidgeld voor 2024 bedraagt €30 en kan worden overgeschreven op rekeningnummer

BE59 7360 6619 8726

Lid worden

Gezien de verstrengde GDPR-wetgeving moeten wij jullie op de hoogte brengen van de gegevens die wij het komende jaar van jullie bij zullen houden in onze ledenlijst. Het gaat hier om de volgende gegevens :

• Naam
    • Voornaam
    • Adres
    • Telefoonnummer
    • E-mail adres
    • Geboortedatum
    • Nummerplaat
    • Type Vespa

Tijdens evenementen kunnen er altijd foto’s getrokken worden die op de website en/of besloten Facebookpagina van de club worden geplaatst. Indien jullie niet wensen dat foto’s van jullie online verschijnen, gelieve dit in het registratieformulier aan te geven.