Event detail

• This event has passed.

Rijvaardigheidscursus

april 22, 2023

Een nieuw Vespa-seizoen, dus de vraag komt weer om een rijvaardigheidscursus te organiseren. Diegene die de cursus al gevolgd hebben weten dat je met enkele simpele trucs je Vespa beter leert beheersen en je leert waar je op moet letten om je veilig door het verkeer te bewegen.

In de voormiddag starten we met een stukje theorie adv een presentatie, nadien gaan we manoevres oefenen of een afgesloten terrein en als laatste gaan we samen de baan op.

De lesgever is een ervaren rot in het vak. Hij werd benoemd tot lid van de Examencommissie voor de brevetten van rij-instructeurs, gaf les aan de militaire motards, zit mee achter de VSVV en speelt met een motor zoals een kind met zijn Lego-blokken.

De deelnameprijs komt op €65 (incl. koffiekoeken voor ’s morgens, drank en een broodje voor ’s middags).

Datum : zaterdag 22 april 2023 – aanvang rond 8u30
Locatie : De Baronie,Battelse Bergen 28,Mechelen.

Gelieve €65 te storten op rekening Vespa club mechelen
BE59 7360 6619 8726

Inschrijven kan tot zondag 19 maart 2023 door een mailtje te sturen naar info@vespaclubmechelen.be

• Date: april 22, 2023