Event detail

Bezig met het laden van Events

Clubrit VC Diest – Vroegere “Loterbolrit”

juli 28
Beste,
De Vespa Club Diest is fier om jullie uit te nodigen op de 2de manche van het regularity kampioenschap 2024 in Diest op 28 Juli 2024.
Inschrijvingen mogelijk tot 15 Juli 2024.
Wij vertrekken aan de Bruinvis omstreeks 08h00.
Het betreft een bepijlde rondrit van totaal 90km ( 2 lussen van 45km ) waarbij er zo precies mogelijk voorbij enkele fotocellen dient gereden te worden bij het vertrek Dit zorgt voor het “speleffect” van het evenement. Iedereen kan deelnemen met elk type Vespa, je dient enkel je goed humeur mee te brengen en je te amuseren.
We voorzien ook ontbijt en warme maaltijd voor de deelnemers van de Regularity en tevens ook de plaket en banner van de wedstrijd en dit voor de som van 35€
Deelnemen is belangrijker dan winnen
Het is ook mogelijk deel te nemen aan de toeristische rondrit zonder in te schrijven, maar als jullie na jaren van gewone rondritten ook eens uitkijken naar iets anders, twijfel dan niet en schrijf jullie in voor het regularity event. Jullie zullen niet teleurgesteld zijn.
Ter plekke inschrijven is niet mogelijk voor de regularity en plaatsen zijn beperkt
Tot op 28 Juli , Bestuur VCDiest

• Date: juli 28