Ben je de weg kwijt?

Huur onze GPS

GPS

Sinds kort bieden we ook een TomTom rider GPS aan met houder voor bevestiging op een spiegel. Leden die de GPS willen gebruiken ter voorbereiding van een clubrit kunnen deze gratis gebruiken, voor privé-doeleinden vragen we €10/dag met een max. van €50/week.

AANHANGWAGEN

Vespa Club Mechelen beschikt over een eigen aanhangwagen die onze leden en buitenstaanders kunnen gebruiken voor het transport van hun Vespa.
Om eventuele kosten in de toekomst en de aankoop van de spanriemen en klemmen te dekken vragen we een huurprijs van €10/dag met een max. van €50/week.

OPGELET! Bij afhaling van de aanhangwagen dien je zelf je eigen nummerplaat mee te brengen.

Selecteer “GPS" of “aanhangwagen" hieronder.

[bookingselect type=’2′ selected_type=’2′ label=’Please select the resource:’ options='{calendar months_num_in_row=2 width=568px cell_height=30px}’]