Our Events

Views Navigation

Event weergaves navigatie

Vandaag

Eigen ritje naar de uitkijktoren van Stekene

We vertrekken om 13h30, bij uitzondering, aan Café "Het Hofke van Laar" in Zemst-Laar. Opgelet, het is plantenbeurs in Hombeek!!! Onder begeleiding van Wim rijden we richting Stekene en Het...

8de Maneblusserrit 2024

Zoals ieder jaar zal onze bloedeigen "Maneblusserrit" plaats vinden in samenwerking met UCom2bike, voor het goede doel uiteraard. Meer info en oproep voor helpende handen zal tijdig gecommuniceerd worden.

Clubrit Geel

We vertrekken aan de Bruinvis om 09h00. Verdere info is nog niet beschikbaar, we houden op de hoogte.

Giro 500km Vespistica

Beste vespisten, op deze dag zal ook de Giro 500km, plaats vinden, wie hier aan wil deelnemen kan alle nodige info en inschrijvingsmogelijkheid, vinden op www.giro500kmvespistica.be

Clubrit Deugenietenrit Leuven

We vertrekken om 10h00 aan de Bruinvis, richting Leuven. Voor de1 3 de Deugnietenrit. Een bepijlde rondrit langs prachtige kronkelwegen van ongeveer 85 km.