Our Events

Event weergaves navigatie

Vandaag

Zomeretentje Vespa Club Mechelen

Om de zomer goed in te zetten verwachten we jullie in het dorpshuis van Hombeek voor een gezellig samenzijn én paella. Verdere info zal later volgen via mail.

Vespa Europe Days

https://vespaclubeuropa.com/ inschrijvingen zijn geopend => eigen initiatief wie interesse heeft in evenement gelieve dit voor u zelf goed op te volgen, we hebben signalen ontvangen dat het zou uitgesteld zijn. Meer info via internet.

Clubrit VC Diest – Vroegere “Loterbolrit”

Beste, De Vespa Club Diest is fier om jullie uit te nodigen op de 2de manche van het regularity kampioenschap 2024 in Diest op 28 Juli 2024. Inschrijvingen mogelijk tot 15 Juli 2024. Wij vertrekken aan de Bruinvis omstreeks 08h00. Het betreft een bepijlde rondrit van totaal 90km ( 2 lussen van 45km ) waarbij...

Eigen ritje naar Westmalle

We vertrekken aan Den Bruinvis voor een ritje naar Westmalle. Het uur van vertrek zal via dit of andere kanalen nog kenbaar gemaakt worden.