Our Events

Views Navigation

Event weergaves navigatie

Vandaag

Clubweekend VC Mechelen naar ….

Alle info omtrent het weekend en inschrijvingen zullen binnenkort volgen. Maar hou zeker dit volledige weekend, en de maandag vrij!!!

Deugnietenrit van Vespa Club Leuven

We verzamelen en vertrekken aan Den Bruinvis omstreeks 10h00. We rijden naar de nieuwe startplek voor de Deugnietenrit, Café Buurthuis Korbeek-Lo, Pastoriestraat 1, 3360 Bierbeek. Van daaruit vertrekt de bepijlde rit.

De Stoemptour in Halle

We vertrekken aan de Bruinvis omstreeks 08h30!!! Hij is terug! De gekste en leukste ride out van het jaar en van de wijde omstreken : De STOEMP TOER! Op zaterdag, 15 juli om 9:00h heet het hele team van UNITED SCOOTERS alle deelnemers van harte welkom in onze winkel in Halle (Nijvelsesteenweg 337, 1500 Halle)...

Rally Vespaclub Diest

We nemen deel aan de rally van Vespaclub Diest, die vertrekt vanop de citadel van Diest. We vertrekken aan de Bruinvis om 08h30.

Ritje naar Postel

We vertrekken om 09h00 aan de Bruinvis, onder leiding van Kris gaan we richting Postel.